Shiatsuterapia koulutus

SYYSKUUSSA 2025 ALKAA SEURAAVA SHIATSUTERAPEUTTI KOULUTUS OHJELMA. TÄMÄ VUODEN PITUINEN KOULUTUS SISÄLTÄÄ 10 LÄSNÄOLEVAA VIIKONLOPPUA JA LISÄKSI VERKKO-OPISKELUN.

SUPER EARLY BIRD HINTA VOIMASSA KOKO KOULUTUS 999e ( ovh 2100e ) hinnat sisältää alv 25.5%

kun maksat koulutuksen kokonaisuudessaan 31.12.2024 mennessä.

Shiatsuterapia koulutus 2025

Shiatsu on noin 1000 vuotta vanha japanilainen hoitomuoto, joka pohjautuu kiinalaisen lääketieteen vanhaan Akupainanta tekniikkaan.

Hoito pohjautuu QI-energian virtaamiseen kehossamme. Kiinalaisessa lääketieteessä ihminen ajatellaan kokonaisuutena, jossa kaikki vaikuttaa kaikkeen. Shiatsun avulla tasapainotamme kehon toimintoja, jolloin ihminen ei sairastu tai mahdollisesti paranee jo sairastuttuaan.

Shiatsu tarkoittaa suomeksi peukalolla painamista, mutta shiatsua tehdessä, käytetään myös muita kehonosia hoidon aikana, otteita vaihdellaan ja opetellaan käyttämään erilaisia työkaluja.

Kiinalaiseen lääketieteeseen kuuluu vahvasti myös ravitsemus, parantava ruoka ja yrtit. Shiatsussa asiakasta hoidetaan meridiaanien eli energiakanavien kautta. Opit paljon Kiinalaisen lääketieteen teoriaa, meridiaanit, opit hoitamaan ihmistä kokonaisvaltaisesti!

Koulutukseen kuuluu myös yrttilääkintä ja eteerisillä öljyillä hoitamista!

Shiatsu Diplomikoulutus kestää vuoden ja valmistut siitä Shiatsuterapeutiksi ja uuteen ammattiin! Koulutuksen jälkeen voit hoitaa asiakkaita Shiatsun ammattilaisena.

Otsikkosi

Tästä tekstisi alkaa. Voit klikata tästä ja alkaa kirjoittamaan. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium totam rem aperiam eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo nemo enim ipsam voluptatem.